HJÄÄÄÄLP
Nej men alltså!!!!
Jag postade i en Norrköpingsgrupp på facebook i eftermiddags att jag kommer att ha självplock på tulpaner här i vår och sedan sommarblommor under sommaren.

Och heeerregud vilken respons jag fått hittills! Galet galet galet!!! Alltså mitt inlägg har delats av över 900 personer 😱🙌🏼

Och på instagram gick jag från 400-nånting följare till just i skrivande stund 1100 följare! 

Hjälp! Jag får hybris!!! Hybris deluxe!!!
Och samtidigt känner jag- huuuuur ska jag kunna bemöta all efterfrågan??? Igår kändes 5000 tulpaner lite mycket, just nu känns det alldeles för lite!

Tänk om det typ kommer upp 14 tulpaner i vår 😅😂 

Wow wow wow jag är helt tagen! 
Anna K

Helt fantastiskt, tänk om jag bodde närmare! Så driftig och modig du är!

Svar: Du Anna!!! Tack så jättejättemycket!! Jag är inte så modig för just nu är jag supernervös inför min live på insta ikväll 😬😬 Kram!
Therese Öjebo

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress