Sömn
Oj vad jag sover alltså! Igår gick jag och la mig klockan 20:15 och somnade direkt! Sen vaknade jag straxt efter klockan 5 imorse och kunde inte somna om. 9 timmar verkar vara mitt sömnbehov per dygn, det är väl väldigt mycket ändå?! 

Igår satte vi ihop pepparkakshus, både stora och små, vi ska göra ett pepparkakshus-land/by har vi tänkt. Barnen tycker det är så roligt verkligen. Jag har tömt undervåningen i det rosa skåpet för att vi ska kunna ha den lilla byn där. Vi behöver lite mossa bara och sen få ordning på pyntet vi tänkt ha.
(null)

Nu i eftermiddag ska det bakas lussekatter, men det får faktiskt Macke styra med tillsammans med barnen. Jag måste få lite egentid för min stubin har varit alldeles för kort senaste dagarna! 

Jag har nu stängt in mig i sovrummet och ska kolla på serie i lugn och ro, The Crown på Netflix. Väldigt bra serie, det är mycket historia i den också.

Trevlig första advent ✨
Sofia

Så mysigt!! Här har det bakats pepparkakor och dumlekakor. ⛄🎄 Varma kramar!! Sofia (Himpan)

Lotta

Å jag är alldeles för dålig på att ge mig själv egentid. Det är verkligen välbehövligt i bland.

Lindha

Saknar dina uppdateringar här inne ❤️

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress