Nytt jobb đŸ˜±
Ja i September sĂ„ börjar jag jobba pĂ„ VIP:en pĂ„ Vrinnevi sjukhuset. Det innebĂ€r att jag gĂ„r runt i hela huset och jobbar, olika avdelningar varje dag. SĂ„ lĂ€skigt och pirrigt! 

Jag fick ett infall och sökte för nĂ„n mĂ„nad sedan. DĂ„ kĂ€ndes det helt rĂ€tt! Det gör det vĂ€l egentligen nu ocksĂ„ men jag Ă€r ju sĂ„ trygg pĂ„ mitt GAVA! Jag har sĂ„ mĂ„nga fina arbetskamrater och jag har just nu en fas dĂ„ jag Ă€lskar att vara pĂ„ jobbet hela tiden och har knappt nĂ„t emot att gĂ„ upp tidigt om mornarna ens en gĂ„ng. Men jag kommer ju att jobba pĂ„ GAVA vissa dagar ocksĂ„ sen nĂ€r jag gĂ„r runt i huset. 

Dessutom sĂ„ kommer jag inte sĂ€ga upp mig frĂ„n GAVA direkt utan jag har först tagit tjĂ€nstledigt i 6 mĂ„nader för att kunna prova pĂ„ det hĂ€r nya. KĂ€nner jag att det inte alls passar mig sĂ„ kan jag bara gĂ„ tillbaka igen ❀

NĂ„n av mina kollegor hade ritat ett litet hjĂ€rta pĂ„ min banan som jag hade i fikarummet. Det Ă€r kĂ€rlek! 
(null)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress