Mååååndag
Vilken dag.. helt slut! Först jobb sen bauhaus, sen hämtade jag Hedvig och Gustav och åkte till Ingelsta där vi köpte vårskor till dom. Gustav grät och skrek mestadels, pga trötthet och att han blev upprörd när expediten tog hans nya skor och gick iväg till lagret för att hämta skorna i kartong..😅 
(null)
 
Sen var vi på apoteket för att köpa solskyddskräm. Nu börjar ju säsongen då man slipper klä dom i krångliga och bylsiga overaller men ist måste smörja dom med solskyddsfaktor varje morgon innan förskolan och sen duscha av dom varje kväll.

Sen var vi på Volt och köpte en tröja från Filippa K till Macke som fyller 34 år imorgon ❤️🎈 

Väl hemma så var vi ute i trädgården och där upptäckte jag att kattens nya favoritklös-ställe är på stammen på det japanska körsbäret 🤯 
(null)

(null)

Måste köpa nåt skydd snarast till stammen!

Vi har också fått leverans från Ica Maxi idag, så nu finns det mat hemma igen 😉

Ikväll ska jag behandla katten med fästingmedel! Vi har redan plockat 2 fästingar på honom 😷

Kolla här då, min kollega Karl tyckte det var för varmt att jobba i byxor och skjorta så han jobbade i klänning hela passet igår 😂
(null)

(null)

Imorrn är det jobb igen, från morgon till kväll.. Så Macke fick sitt paket nu idag istället.

Onsdag är jag ledig och då hoppas jag få en stund till att fixa med odlingslådorna. Annars får det bli på torsdag direkt efter jobbet för då är Macke hemma då det är röd dag. 

Fredag jobbar jag kväll men sen är jag ledig i helgen. Lördagen ska spenderas på Ulriksdals Slottsträdgård med min Svärmor och Svägerska. Dom ska visst ha en uuunderbar handelsträdgård 😍 

Söndag har jag tänkt att spendera med plantering i odlingslådorna, så till dess måste det vara klart! 

(Skulle vara bra att klämma in gödsling av resterande 42 thujor också 😬) 

Trevlig kväll på er! ☀️
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress