Onsdag
Vad tomt det känns i huset utan katten hemma. Kommer på mig själv med att titta efter honom hela tiden. Straxt efter 14 ska jag hämta hem honom igen ❤️

Känner av att jag har ett viktras nu. Förra året rasade jag från 70 kg till 58 kg på bara ett par månader. 58 kg är alldeles för lite på mig! Men sen dess har jag trippat upp några kilo och låg häromveckan på 65 kg. 

Men nu börjar jag märka i kläder och när jag sätter händerna på höfterna att det hänt saker igen. Vägde mig imorse och har gått ner 2 kg. Jag har inte haft nån särskild aptit sista månaden sedan jag var sjuk. Och det hänger sig kvar, kan gå en halv dag utan att äta ibland och när jag väl äter blir jag snabbt mätt eller illamående tillomed. 

Får ta och köpa hem Propudshakes igen! Dom räddar mig när jag har svårt att äta men ändå måste få i mig nån energi! Just nu kan jag inte tänka mig en smörgås ens en gång! Drack nyss ett halvt glas med yoghurt för att få i mig nånting.

Lyxproblem kan säkert många tänka men det är inte roligt att inte ha nån energi i kroppen och då försöka tvinga i sig nåt! Blir snurrig och illamående och då blir det ännu svårare att äta! 

Fast på kvällarna har jag lite bättre aptit. Några chipsbitar eller nötter brukar slinka ner rätt lätt. Det är ju alltid något... 

Vikten jag har just nu känns perfekt för min kropp! Tycker inte att det är snyggt att vara för smal, fint med lite former också!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress