TORSDAG
Hedvig firades igår med frukost på sängen och paket. Sen åkte vi till mormor och badade vid Kvarsebo. På eftermiddagen bakade vi en cheesecake med vit choklad och hasselnötscreme i, krossad mint-dajm på toppen 😋
(null)

(null)

Fikade sen utomhus på kvällen med mormor, farmor och farfar och Liivia och Fiona. 

Nu har jag precis gått upp. Vaknade med ordentlig värk i nacke och axlar. 
Har märkt att jag kissar ofta också, en gång i timmen iaf men inte många droppar...

Lika trött idag, ska bara vila tänker jag! 

Har funderat på hjärtat med. Har haft hjärtklappning och känns som hårda extraslag ibland och mamma har ju en trasig sinusknuta och pacemaker. 

Ska försöka sluta tänka på allt men det är svårt när man känner i hela kroppen att nåt i stämmer! 

I helgen hade jag sånt tryck i huvudet på vänster sida och genast blev jag livrädd att jag hade en hjärnblödning på gång, håller på att bli hypokondrisk på det här 😶

Skönt att Hedvigs födelsedag är över, att jag mäktade med det! Och hon fick en underbar och var väldigt nöjd ❤️
E

Jag gick ganska länge och var helt säker på att jag hade hypotyreos. Extrem trötthet, hjärtklappning på kvällarna, tappade mängder med hår, viktuppgång, extremt förvärrad pms, överkänslig hörsel, försämrad kondition, kunde i princip somna stående, dåligt fokus på jobbet osv osv.... blev helt paff när provsvaret var perfekt. Sen går jag hos massör pga nacksmärtor. Hon kände tydligt på min bindväv att jag hade magnesiumbrist. Har ätit magnesium snart ett par månader nu och känner mig som en helt ny människa - i princip inga symtom alls längre. Det är visst vanligt med brist och symtomen för det är typ samma som hypo. Värt att testa!

Svar: Tack för din kommentar! Det ska jag verkligen kolla upp! Har fått provsvaren nu och allt var Tiptop somatiskt! Blev väldigt förvånad över det....! 😳
Har faktiskt även försökt få en tid för massage imorrn men min massör hade semester tyvärr! Tror jag har magnesium-tabletter i vårat medicinskåp 👏🏼
Therese Öjebo

Lindha

Herrejösses vilken kaka! 😍😋

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress