Öland

Jag befinner mig på Öland på Borgholm på Strand Hotell. Geriatrikdagarna pågår här idag och imorgon. 


Ligger just nu i sängen på mitt hotellrum. Kl.19 ska jag möta upp kollegor nere i pianobaren för att sen äta middag på hotellets restaurang. 

Åkte hemifrån vid 05:45 imorse så det blir nog ingen sen kväll idag.. 

Satt ute vid havet och drack kaffet där efter lunchen idag. Med på ett hörn på bilden har ni min chef Marie 

Tänk att få ha ett hotellrum med en dubbelsäng alldeles för sig själv! Att veta att man inte kommer att bli väckt av några barn under natten. 


Äsch, vem försöker jag lura, jag har ju lite hemlängtan och skulle hellre sova hemma trots den överhängande risken om dålig nattsömn!😊🙈 

Nu ska jag ta och piffa till mig lite

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress