S Ö N D A G

Efter frukost åkte jag med Gustav och Hedvig till Ikea en sväng medans Macke åkte Enduro på Händelö.


Köpte med mc Donalds hem till lunch och vid 13:30 tog Macke med sig de små och åkte till Lindö. Jag stannade hemma och städade ostört 👏🏼

Ställde in lilla rottingsoffan i köket, den får stå där tillfälligt tills jag hittat nån annan möbel att ställa där, tror det blir en fåtölj med fotpall sen.

För en halvtimma sedan kom Macke hem med två trötta barn. Båda bra mycket mer förkylda än de var när jag såg dom senast vid 13:30 tidigare idag! Gustav har sån där hes/skärande hosta, sån där som gör ont som rakblad i halsen tror jag.. han gråter varje gång han hostar! Fick i honom flytande alvedon och nu har han somnat här liggandes intill mig i sängen.


Förmodligen måste han stanna hemma imorgon. Känns skitjobbigt att behöva vabba då jag typ inte gjort annat senaste tiden...! Om Macke vabbar så förlorar vi rätt mycket mer pengar än om jag gör det. Men jag har ju en elev också som ska gå med mig i 5 veckor och imorgon är hennes första dag.
Åh nu skulle jag verkligen behöva en cigarett!!! 


Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress