L Ö R D A G
Imorse vid 7 åkte Macke iväg för att kolla på hoj. Pga snöoväder och släp med sommardäck som dröjde det ända tills kl.16 innan han var hemma igen. Jag spenderade dagen med att städa så gott jag kunde med Hedvig och Gustav i hasorna 😅 

När Macke kom hem åkte jag till stan och handlade inför middagen. Anna och Nisse och Otto och Frej kom straxt efter kl.17 så det blev tajt schema där ett tag men vi hann precis 👏🏼 

Efter maten pärlade vi Pippi Långstrump som Hedvig fick i present av Anna & co. Hon fick även en jättefin rosa liten gitarr 💖 (null)

(null)

(null)

(null)

Diskbänk fri från en massa pryttlar, inte ofta den ytan är så här organiserad 😅 (null)

(null)

Flyttade bort gullrankan från vägghyllan idag då den växt så mycket och nu är riktigt lång. Den fick flytta till köksfönstret. Tanken är att den ska slingra sig upp mot gardinstången ovanför sen.  (null)

Nu har gästerna precis åkt härifrån och jag har lagt Hedvig. Hon somnade på 3 sekunder. Blev lite väl sent för henne idag men ibland får det vara så. Får bara hoppas att hon inte blir allt för trött och grinig under morgondagen.

Nu ska jag sätta igång en diskmaskin och sen lägga mig och kika på nån serie tror jag.

Imorrn är det fars dag och även min och Mackes årsdag, 7 år ihop 🎈❤️
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress