Dop och bröllop
Igår döptes lilla Freja och Jimmy och Lisa gifte sig i Kvillinge kyrka. Det var en surprise för många! (null)

(null)

Min familj var hemma då Hedvig hade feber men jag fick en sovandes liten Olivia i knät i kyrkan så det gick ingen nöd på mig iaf 😍

Efter kyrkan var det mat och fika i en lokal här i Svärtinge. Sen hem till Lisa och Jimmy på lite vin och mys.

Jag var hemma straxt före 23. Somnade direkt då jag var helt slut efter att ha jobbat också innan på dagen.
Vaknade sedan vid 02-tiden och fick rusa till badrummet! Fick tag i en skurhink som jag fick ha i knät då det kom från båda hållen samtidigt..🙈 Fräsch info va.

Lät sedan bli att äta under hela dagen idag, åt först lite vid senare eftermiddag. Har småsörplat vätska unde dagen och fått behålla allt. Konstigt?! 

Hedvig har fortfarande feber, men inga andra symtom som hosta eller förkylning. Får hålla ett extra öga på henne! 

Nu ska jag försöka få i mig en pannkaka
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress