Lätt illamående

På jobbet har vi patienter med Calici (vinterkräksjukan) och idag hade jag hand om dom patienterna. Så förmodligen lider jag just nu av lite placebomagsjuka... 


Gustav och Hedvig sover, Axel gick precis och la sig. Imorgon jobbar jag C-tur. 

Nästa vecka kommer nog leveransen av 180 stycken Tujor. Samtidigt åker jag på tjejresa till Spanien. Ska bli härligt men mest våndas jag faktiskt, hur ska jag klara mig utan min familj i 5 dagar?? Kommer sakna ihjäl mig efter dom! Vi bokade resan redan i vintras. Det blir nog bra, eller hur?! 

Nu inväntar jag "GW:s mord" som börjar på 4:an om en halvtimma. Efter det är det läggdags tror jag nog, är fortfarande helt slut efter helgens alla bravader! 
Lovar att berätta om möhippan inom kort, just nu är jag för trött och samtidigt upptagen med att hinna umgås med min älskade familj så mycket det går när jag inte är på jobbet.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress