T I S D A G

Såhär blev skåpet

Förra veckan blev vi förresten Opel ägare, en Opel Insignia. Mazdan sålde vi 

I carporten har Macke idag börjat på bygget av ett förråd

Nu har jag 2 jobbdagar kvar den här veckan, C-tur imorrn och på torsdag. På fredag åker vi till Malmö 

Lindha

HERREGUD VAD FINT SKÅPET BLEV!!!!! 😍😍😍😍

Svar: Åh tack!! Jag är mycket nöjd!
Therese Öjebo

Sara

Så jäkla snyggt!! Helt sjukt

Svar: Tack! Är så nöjd med färgen!🌟
Therese Öjebo

Åsa K

Sååå snyggt skåpet blev! Du kan det där med inredning 👌🏻👍🏻👏🏻

Svar: Åh tack!
Therese Öjebo

Sofia

Så fint skåpet blev. Måste fråga hur du fick det släta resultatet? Brukar ju blir "ränder" efter penseln eller rollern?? Något bra att tänka på?? Slipa mellan målningarna? Toppenresultat måste jag säga.. 👍

Svar: Det var faktiskt inga konstigheter. Jag grundmålade skåpet först så att den nya färgen skulle fästa (ingen slipning innan) sen bara målade jag på i två omgångar, det fick torka emellan ordentligt. Kvalitén på färgen är nog viktig, med en billig färg från rusta eller liknande så hade nog inte resultatet blivit lika bra. Bra pensel är nog också väldigt viktigt. Grundfärg, kulörfärgen och penseln kostade 580kr tillsammans, så det var ju ingen jättestor kostnad men det färdiga resultatethöjde värdet på skåpet oerhört för oss!
Therese Öjebo

Cecilia

Åh såå snyggt skåp 😍

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress