Tadaaaaa

Skriv inläggstext 

Haft ont i handen sedan jag vaknade efter bröllopsfesten för en och en halv vecka sedan. Igårkväll kände jag att jag kan inte ha det såhär, det gör inte mindre ont. Så jag ringde en läkare på jobbet som skickade en remiss till röntgen så imorse var jag och Hedvig där. Visade sig att handen var bruten 🙈


Och här har man klättrat över gärdesgården till grannen och haft sig, lite småkrångligt då jag bara kunnat använda vänsterhanden.. Men skam den som ger sig 😉

Gips i en månad, kontrollröntgen om en vecka och sen sjukgymnast om en månad. 

Carro

Hahahaha Förlåt, men jag skrattade så mycket när jag läste ditt inlägg... Herre Gud, hur kan du ha gått runt med en bruten arm, måste gjort jätteont! Och sedan tänker jag på bröllopet! Måste ha varit drag på det! Något att minnas - helt klart! ❤️ Krya!

Svar: Helt klart värt det! Aribaaaa haha
Therese Öjebo

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress