T O R S D A G

Härliga dag! Vi har varit ute dagen lång! Anna, Otto och Frej har varit här och lekt med.

Hedvig och jag var på Billbäcks imorse och köpte 4 kärleksört till och även en citrontimjan som är planterad i mitt Höganäskrus nu 👌🏼


Macke har varit och hämtat ett släp som vi köpte från min moster och morbror. Imorrn går det nog varmt, åtminstone ett varv till returpunkten skulle jag tro.

Ikväll ska vi dricka ett glas vin (kanske 2) och planera inför kommande år angående trädgården. Jag har så många idéer och drömmar! Trädgård är verkligen mitt allra största intresse! Det är som om det legat latent i mig under alla dessa år och så nu när vi fick en egen trädgård så bara exploderar det! Fast jag var mycket med min mormor och morfar i deras trädgård på Djurön när jag var liten. Då kunde jag varenda blomma som finns i floran typ. Det märker jag fortfarande av ibland då jah plötsligt kan name-droppa nån liten blomma som jag inte ens visste att jag visste namnet på! 🌸

Trädgård trädgård trädgård!!!❤

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress