O N S D A G

Skriv inläggstext 

Bytte matta under matbordet till en av dom som vi hade under stora soffan där uppe. Tycker den gör sig väldigt bra härnere 

Synat kärleksörten och tycker mig se liiite rosa inuti knopparna, väntar ju på att dom ska börja slå ut!

Hedvig och jag åkte till Lisa och tog ett dopp innan läggningen. Hon är ju starkt övertygad om att hon kan simma och det känns livsfarligt! Så när hon bad mig släppa taget om henne i poolen utan armpuffar så gjorde jag faktiskt det, hon var under ytan i nån sekund bara och kom upp med en kallsup så hon lärde sig kanske den för hårda vägen att hon inte alls kan simma.. Så nu tror jag inte att hon slänger sig i en pool utan tillsyn. 

Imorgon ska jag till Lisa och få fotvård av hennes svärmor. Sen ska vi till Husby och hämta ett loppisfynd till.


På kvällen kommer en kompis till Macke på ölkväll

Maria

Hur är den mattan? Den ni har under köksbordet nu? Ser fin ut.. men har tre huliganer hemma. Klarar den kladd och spill?

Ha en fortsatt trevlig sommar! :)

Svar: Den är från Ikea och heter Morum, enligt beskrivningen på deras hemsida så passar den även perfekt utomhus då den tål regn, sol, snö och smuts! 👏🏼
Therese Öjebo

Lindha

Vilken fin matta! Var är den ifrån? Den ser tålig ut så skulle vilja ha den i mitt vardagsrum 😀

Svar: Ikea Morum, tål regn, sol, snö och smuts 👍🏼
Therese Öjebo

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress