Fick ett ryck

Och sålde våran bugaboo på blocket. Inom 5 minuter var den såld!


Sen beställde jag en ny vagn, Baby jogger city mini GT. Grannarna har en sån och är väldigt nöjda! Vi lånade den ett tillfälle förra sommaren och den kändes superbra! 

Klickade hem två bältesstolar till Hedvig också, en till varje bil

Nu har jag lagt ut våran Britax römer på blocket. Den är inte ens använd 1 år, Gustav ska få överta Hedvigs bakåtvända stolar från Maxi cosy ist.


Nypris är 5000kr för stolen, jag la ut den för 2500kr på blocket. Är nån av er intresserade kan ni få köpa den för kompispris- 2000kr 

Vi är mer än nöjda med den stolen, bästa hittills! Säljer den då det är bättre ekonomiskt för oss att Gustav får Hedvigs stolar ist då römern är nyare och vi får mer för den än för dom andra stolarna 👍🏼 


Nu ska man klara sig utan vagn några dagar då.. Hoppas leveransen på den nya går superfort! 1-3 dagar var leveransen beräknad till 

Maria Ekström

Jag är ju lite av En kämpe för bakåtvänt åkande. Rekommendationen är minst fem år, gärna längre. Stressa inte med att vända henne. Snälla tänk om. Hon åker mycket säkrare bakåt❤️

Svar: Jag läste på Trafikverketd hemsida att dom rekommenderar till 4 år baklänges. Men du har rätt! Vi väntar ett tag till, verkar inte som Gustavs stol blir såld inom kort iaf 👍🏼
Therese Öjebo

Anonym

Hej!
Från vilken sida köpte du Baby jogger?

Svar: Jollyroom
Therese Öjebo

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress