Hej hopp

Runt lunch tog jag med mig Axel och åkte till Fias biltvätt och fick bilen tvättad av henne 😘 

Sen åkte vi vidare till Apoteket och köpte alvedon sugtabletter till Axel och sen lite småhandling medan både Axel och jag var halvskapliga på våra febernedsättande. 


Kraschade när vi kom hem och sov 2 timmar med otäcka mardrömmar och vaknade med kraftig huvudvärk. Tagit värktabletter igen och nu 1.5 timme efter intaget så visar min temp 37.5. Axel har straxt över 38 i feber.

Vi får straxt pizza, kebab och grillspett levererat till dörren av Lisa och Jimmy ❤ Sen ska vi försöka se lite av Melodifestivalen. 

Nu måste vi väl ändå vara nere på botten?! Vi kan ju bara bli friskare efter det här! Senaste 1.5 veckan har det nog varit rekord med sjukdomar här! Jag är helt slut, har noll energi! 

Hedvig sovrum är nästan färdigställt efter händelserna inatt. Vi har ett sovrum kvar att fixa men det får vänta tills imorgon, vi orkar inte helt enkelt! 


£

Krya på er stackare!!!

Svar: Tack! Usch jag vet att jag klagar en väldans massa på bloggen nu men det här är fan överjävligt!!! Vill bara ha en frisk och pigg helg med hela familjen!
Therese Öjebo

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress