F R E D A G

Hostan minskade betydligt inatt! Hon hostade bara några enstaka hostningar vid 5-6 tillfällen på hela natten.


Just nu ligger hon i våran säng och tittar på film och äter chips och dricker äpplejuice i flaska. Det spelar ingen som helst roll vad hon äter, huvudsaken är ATT hon äter något! 

Oroar mig lite för min kusin som har haft ont i magen och ryggen sedan igår och även feber sedan i förrgår. Inga andra symtom som förkylning så febern indikerar ju på nåt annat. Hon ska till VC nu på förmiddagen ❤


Så glad att det äntligen är fredag! Den här veckan gick otroligt långsamt! Förmodligen för att vi alla är krassliga och Hedvig varit hemma hela veckan från förskolan. 
Nästa vecka är min sista som föräldraledig, sen tar Macke över stafettpinnen i 3 månader. Sen tar jag över sommaren igen innan Gustav ska skolas in på förskolan till hösten.

Längtar till att börja jobba, har varit hemma sedan december 2015 då jag blev sjukskriven för mina förvärkar i graviditeten. 

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress