Energi

Idag har jag haft en sån där dag med energi och lust att fixa och dona, en sån dag man bara har en gång i månaden eller så, då måste man passa på!


Jag har möblerat om i hallgardeoben och flyttat på hyllor (åkte till K-rauta och fixa lite komplettering till Elfa-systemet vi har), rensade bort massor med saker som inte behövs eller används. Var till Jysk och köpte en klädhängare och 5 förvaringslådor så alla får en varsin med sina vantar, mössor, halsdukar osv. Klädhängaren sprayade jag om till ljusblå, blir tillräckligt med färger sen på barnens alla jackor, som jag tänkt att klädhängaren är till.

Köpte en dörrmatta till golvet i garderoben också som jag har klippt i bitar så den passar på den ytan. Klädhängaren ska upp ikväll eller imorgon (skruvdragaren står på laddning) och även ett nyckelskåp eventuellt. 


Sen har jag lagat en supergod pastarätt (Linas matkasse) med pesto gjord på persilja, pistagenötter, vitlök, lagrad ost, citronsaft + zest, olivolja och salt 😋 

Hamstern fick idag även en nystädad bur och lite färsk frukt.

Resten av kvällen ska jag spara på energin, behöver nog en del på jobbet imorgon. 

På söndag ska vi till Karin och Davve och på kvällen är det cirkelträning 💪🏼

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress