Helgen

Igår var vi på Söderköpings gästabud så att Hedvig skulle få rida på ponnyridningen. 

Sen kom familjen Andersson hit på lite chill och grill. På bilden ligger Hedvig under en filt i hänggungan utanför entrén och kollar på film på surfplattan, vi andra satt borta under parasollet. Såhär mörkt är det redan nu vid 21-tiden 

När gästerna åkt hem spelade vi lite kort ute

Idag har jag och Hedvig varit hos Sandra i Marby och hälsat på. Sen åkte vi till Ingelsta och handlade kattmat. Hamnade i diskussion med en medelålders man som parkerade på familjeparkeringen utan några barn. Jag skällde ut honom och svaret jag fick var "vad fan är du polis eller?". Jag skrev en arg lapp och satte på hans vindruta innan jag åkte därifrån 😆


Macke har varit på returpunkten och biltvätten. Jag har nyss städat sovrummet, söndagssysslor hela dagen. 

Nu börjar jag längta till kvällen och barnfritt, vill läsa lite i mina trädgårdsböcker!

Sofia

Brukar oxå skälla ut alla pensionärer som ställer sig på familjeparkeringar.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress