T O R S D A G

Jobbat dag, flexade hem en timme innan arbetsdagen var slut. Var förbi Billbäcks för första gången i år, vilken lycka! Jag skulle kunna spatsera omkring där och kika på träd, buskar och växter i flera timmar! Med mig hem följde en ormhassel-buske och en japansk blödlönn. Var i trädgården som ska placera har jag ingen aning om? Svaret brukar komma utav sig själv tillslut.


Gustav är förkyld och tempade 39 nu under kvällen. Men han verkar inte må så dåligt av det, mest bara lite klängig och hängig men ändå på gott humör. Det är hans allra första feber, säkerligen inte den sista..!

Fias lilla Sander har vattkoppor. Planen är att försöka svänga förbi hos dom imorgon och överföra smittan till Gustav och Hedvig. Tänker att vi passar på nu när en av oss är hemma på föräldraledighet så man har det avklarat och slipper vabba för det sen när vi båda två jobbar heltid igen.

Var är mina posters som jag beställde för snart 2 veckor sedan? 

Nu blir det rödvin och chips med Macke i soffan ❤

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress