Syrenhortensia

Dom här träden är så fina! Jag vill ha ett sen vartefter! Vipphortensia i färgen limelight står också på önskelistan!

Om en timma ska jag skjutsa Axel till fotbollsträningen. Sen ikväll är det "Riktiga karlar" (tror det heter så va?) på 4:an, tyckte det var riktigt underhållande förra veckan. Känner mig lite som dom kroppsmässigt, knappt nån kondis och en kropp som behöver lite arbete, men jag är på god väg iaf 👍🏼 promenader får jag ju in några ggr i veckan iaf, magövningarna jag skulle göra 3 ggr i veckan har jag inte gjort en endaste gång..🙈 PT-träningen har också kommit på efterkälken då det inte finns några bra anpassade tider för mitt schema men vi arbetar på det och förhoppningsvis har Clara som sköter bokningarna hittat en lösning inom kort!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress