Stranger Things

Barnen sover. Vi ska se första avsnittet av serien Stranger Things som jag hört mycket gott om! Finns på Netflix

Nersläckt i vardagsrummet för att få lite spänningskänsla

Lindha

Vindes på stranger things här hemma också (efter att jag läst typ överallt om att den skulle vara så bra) har typ 2 avsnitt kvar. Jag är väldigt rädd av mig och kan inte se på skeäckfilmer, hoppar till av minsta lilla, haha. Men denna är på gränsen! Extremt spännande men samtidigt lite jobbigt då vi tycker det är så förvirrande. Man (vi) förstår typ inte vem/var/vilka alla är och kommer ifrån. vad tyckte ni?

Svar: Alltså fy tusan vad rädd jag var efter 2 avsnitt igår! Jag kan inte heller se skräckisar!!! Ikväll har vi sett avsnitt 3 och 4 och jag börjar gilla den riktigt mycket! Det är väldigt spännande! Än så länge så hänger vi med men det blir kanske krångligare längre fram? Det får nog bli två avsnitt till imorgon!
Therese Öjebo

Lindha

vi har sett klart serien nu, så spännande!!!! Jag kanske inte var så förvirrad som jg trodde, haha. Blev mer förvirrad efter sista avsnittet. Ihhhh så spännande! Jag var också livrädd i början, men man vänjer sig typ sen. Haha

Svar: Säsong 2 är på G läste jag 👍🏼
Therese Öjebo

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress