S Ö N D A G

Idag har vi varit på Eriksbergs plantskola och strosat runt. Köpte ett fikonträd och lite tulpanlökar.

På eftermiddagen hade jag ett PT pass bokat med Kim. Svinjobbigt! Han har nog aldrig träffat en gnälligare person än mig ha ha!

Sen var jag hos en kvinna här i Svärtinge och hämtade rotskott från hennes Rönnsumak. 14 stycken fick jag! Så jäkla snällt!! Jag har ju kärat ner mig i detta träd och beundrat hennes! Så var jag tvungen en dag att fråga vad det var för träd och fick då svar av henne att det var en Rönnsumak och att jag gärna fick ta rotskott om jag ville! Jag har inte bestämt mig för placering ännu så dom får stå i kruka så länge. Var över till grannen som fyller år idag med en kruka med två rotskott i.

Nu är det läggning av barn som gäller

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress