S Ö N D A G

Tillbringade flera timmar på Smedbys fotbollsplan. Axel var riktigt bra och fick mycket beröm av tränarna. Dom spelade 4 matcher och gjorde sammanlagt 5 eller 6 mål, Axel gjorde 3 av dom målen 👏🏼

Axels farmor och farfar var också där och hade med sig Axels systrar Nellie, Nathalie och Nicole. Hedvig och tvillingarna lekte i flera timmar 💕 Dom var så galet söta allihopa!

Klänningen har jag inte provat ännu, tog med den hem så kanske att jag provar den imorgon. Jag törs knappt... Kände att jag inte ville sänka mitt humör idag (ifall den fortfarande är galet för liten).

Nu på kvällen har Axel, Hedvig och jag sett på Astrid Lindgrens Kalle Blomqvist och Rasmus. Köpte den på Ica igår.

Nu ska jag ringa upp Lisa, vi har ringt om varandra hela dagen!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress