Om man får skryta lite..

Och det får jag ju såklart, det är ju min blogg 😜

Det blev så bra!

Har fortfarande inte koppla in taklampan men det gör jag ikväll. Sen skulle jag vilja ha upp lite hyllor, nån tavla, en rullgardin, sänglampa osv.

Gustav tyckte det var lite halvsegt förut

Vi har hämtat Axel på skolan och varit och handlat. Nu är Max här och leker med Axel. Ikväll har Axel fotbollsträning

Lindha

Blev ju jätte bra! Vilket fint skåp! Ska du ha det naturligt eller hade du tänkt måla det? 🙊
Om du vill få rummet mer "fueng shueigt" så ska man tydligen inte ha sängen bredvid ett fönster, eller med dörröppningen rakt fram. 😂

Svar: Tack! Nej nej jag kommer aldrig måla skåpet, det är så fint som det är! Köpte det på blocket för flera år sedan, älskart!!❤️ Det går tyvärr inte att ha sängen på nåt annat vis i det lilla rummet, det är ju lite långsmalt och sätter man det åt andra hållet så hamnar huvudändan framför elementet och det fönstret ist 🙈 Jag gör min egna lilla feng shui, man ska inte ha blommor i sovrummet enligt FS men det har jag ändå 😝
Therese Öjebo

Carro!

Fint! Men nu tänkte jag faktiskt kommentera den lille. SÅÅÅÅ SÖT! *hjärta*

Svar: Åh tack!💕❤️ Han är helt underbar!! 😘
Therese Öjebo

Anna

Håller med ovanstående... Rummet blev jättefint...men sovbilderna på honom...!!!! Såå fin!!!💙

Svar: ❤️
Therese Öjebo

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress