Sing halleluja!!

Kliniskt rent precis överallt!😍 Man kan spegla sig i köksbĂ€nken nu đŸ‘đŸŒ AlltsĂ„ det Ă€r verkligen helt otroligt vilket jobb dom har gjort! SĂ„ noggrant och bra!

NÀr jag öppnade och kikade in i kylskÄpet var det som om man kunde höra Ànglar sjunga i bakgrunden! Underbart!

Vi spenderade nÄgra timmar hos kusinen i Söderköping medan stÀdarna var hÀr. PÄ vÀgen hem Äkte vi och köpte nya tvÀttkorgar i plast, dom ska stÄ i groventren och Àr till att sortera papper och kartong/förpackningar i. Innan nu har vi haft sÄnt i olika papperskassar och det ser sÄ stökigt och rörigt ut.

Köpte badrumsmattor, en golvmatta till Axels rum, en ny filt, doftljus, smÄvaser och lite choklad ocksÄ.

Sen Äkte vi vidare till BillbÀcks och köpte en lerkruka med fat till mitt nya lilla skötebarn som jag förbarmat mig över, ni ska fÄ se senare.

Nu sover alla barnen och förmodligen Macke ocksÄ.

Imorgon skulle vi ha Ă„kt pĂ„ besök och lunch hemma hos Sanna men hon har idag hastigt fĂ„tt ta bort sin hĂ€st 😱 Usch! Sanna om du lĂ€ser hĂ€r sĂ„ ska du veta att jag tĂ€nker pĂ„ dig!!❀

Anonym

ÅÄÄÄÄÄ mÄste ha!! LG

Carro

Åh, sĂ„ hĂ€rligt och jag kĂ€nde att jag verkligen behöver den stĂ€dningen! Skulle du vilja lĂ€nka uppgifter igen? Och en till frĂ„ga. Ska allt vara bortplockat hemma? Eller hur funkar det?

Svar: SvĂ€rtinge HemstĂ€d heter dom, dom kommer upp direkt om man söker pĂ„ Google! (Vet inte hur man lĂ€nkar hĂ€r?) AngĂ„ende om man ska plocka bort innan kan jag inte svara pĂ„? Jag gjorde det för att underlĂ€tta för dom och för att jag tĂ€nker att det blir renare och gĂ„r snabbare Ă€n annars. ÄndĂ„ tid det nĂ€stan 1 timma lĂ€ngre för dom Ă€n vad dom hade berĂ€knat innan 🙈 SĂ„ vĂ€rt! Boka!
Therese Öjebo

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress