80 minuters promenad

Promenad avklarad. 60-90 minuter ska jag promenera varannan dag har jag lovat min PT. Sen har jag magövningar också som ska göras 3 ggr/veckan.

Kim kände ju på mina magmuskler förra veckan och konstaterade att dom nedre har gått ihop helt (1 cm mellanrum vilket är som det ska vara) dom övre var det 2.5 cm mellanrum emellan, 2 cm är helt ok men helst vill man ju få ihop dom helt där också men det ör inte säkert att det går efter 3 graviditeter, men en halv centimeter till borde vi absolut kunna uppnå sa han 👍🏼.
Tänkte göra magövningarna ikväll.

Gustav somnade efter 5 minuter i vagnen och sov sen genom hela promenaden och gör fortfarande. Lite småkyligt när vi gick iväg så han fick ha en teddydräkt på sig.

I spåret uppe i skogen finns det en sån häftig trädrot som ser precis ut som en kråka på lite håll, första gången jag gick där så trodde jag faktiskt att det var en!

Tänkte hinna handla innan Hedvig ska hämtas på förskolan. Kanske ta en liten sväng förbi Billbäcks också och köpa Ljung som jag vill ha i väggkrukan utanför entrédörren.

Anonym

Heja dig! Duktig du är. Kan du inte visa magövningarna?

Svar: Jag kan försöka beskriva dom i ett inlägg! Kanske imorgon 👍🏼
Therese Öjebo

Åsa

Glömde namnet.. 😊

Svar: 💕
Therese Öjebo

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress