T I S D A G

Penningträd/paradisträd som jag fick av mamma förra veckan, dom har flera stycken hemma och jag fick välja vilken jag ville..

Idag tog jag lite sticklingar från den och har planterat ner i krukor

Gustav har två små vassa tänder på G i underkäken, han är snorig och rödflammig om kinderna och producerar saliv som aldrig förr! Han har varit lite extra gnällig nu under kvällen, förmodligen pga tänderna. I förmiddags var han såhär glad:

Ellinor är här och ska sova kvar, hon ska vara barnvakt till Gustav imorgon när jag ska på tibetansk ansiktsmassage :)

Vi har hyrt nya filmen Djungelboken på sf-anytime som jag äntligen fick igång efter mycket om och men...
Chips och dipp till det blir det också 😋

Börjar få lite känningar i halsen av förkylning. I flera dagar har jag vaknat med huvudvärk och det var precis så det började i somras då jag fick en sån superförkylning! Hoppas det här blir en lindrigare variant!

Anonym

Åååå ja vill gärna ha en! /Lisa

Svar: Det ska du få!
Therese Öjebo

beccalundin.blogg.se

Lätt sköta?!

Svar: Superlättskött!! Det är en succulent så den lagrar vatten i sina tjocka blad. Behöver knappt nåt vatten alls under höst och vinter, klarar torka, passar utmärkt i torr inomhusluft, de är exceptionellt bra på att producera syre nattetid 👏🏼
Therese Öjebo

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress