Hur söt får man bli

Här står han och babblar lite tyst och mjukt för sig själv

Fick ok med sömn inatt, 6 timmar. Men jag känner att jag legat back med sömnen ett tag nu, inte minst på mitt egna humör. Tålamod har jag knappt något och irritationen när Hedvig sätter igång att trotsa på morgonen är svår att dölja!

Det är en rätt tuff tid just nu. Macke jobbar ofta sent och är inte hemma förrens vid 18:30-tiden.
När han ska vara pappaledig så jobbar jag bara till 15:30 och är hemma senast 16, vilken lyx för honom! Men, jag jobbar ju även kvällar och då är jag inte hemma förrens kl.22, det brukar jag trösta mig själv med HAHA! 😂

I mars börjar jag jobba igen, fast bara i 3 månader ca, sen går jag hem på föräldraledigt igen i mitten av juni månad och är hemma till slutet av augusti då vi har tänkt att Gustav ska börja på förskola.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress