Bröllop

Hashtaggen från Annas bröllop och även möhippa och Nisses svensexa är #asplundswedding2016 där finns lite bilder.

Jag tog ju dom sagt inte en endaste bild efter vigseln, jag hade fullt upp med att bara njuta av bröllopsfesten.
Här har jag iaf en bild från ena fotograferingen innan vigseln, i Abborrberg

Lunch från härlig pasta medans Anna och Nisse fotograferas

Brudgummen

Ena bestman och jag

Dom här två stjärnorna som båda hade lite minnesluckor från kvällen sen haha

Jag läste högt i kyrkan, en text från Bibeln, Korinterbrevet:

Kärleken är tålmodig och god. Kärleken är inte stridslysten, inte skrytsam och inte uppblåst.
Den är inte utmanande, inte självisk, den brusar inte upp, den vill ingen något ont. Den finner inte glädje i orätten, men gläds med sanningen.
Allt bär den, allt tror den, allt hoppas den, allt uthärdar den.
Men nu består tro, hopp och kärlek, dessa tre och störst av dem är kärleken.
Pauli brev till korinterna i 1 Kor 13:4-7, 13

Anonym

Skulle så gärna velat ha se din klänning!! Den omtalade som du kämpat så tappert för att komma i så snart efter en graviditet!

Svar: Det kommer nog bilder från fotografen vartefter 👍🏼
Therese Öjebo

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress