T I S D A G

Imorse fick jag skicka in Hedvig i duschen med galet mycket hårolja i håret! Sen flera omgångar med balsam och efter duschen tog det alltså 30 minuter att reda ut alla tovorna med kam!

Hennes hår är fenomenalt bra på att tova ihop sig till dreadlocks! Hon brukar oftast vägra att kamma det och det går inte att tvinga någon som inte vill, det går inte ens att kamma i 10 sekunder om hon inte är helt med på det.. Denna gång var jag faktiskt riktigt osäker på om det ens skulle gå? Tog ingen bild imorse men här är en bild från igår förmiddag (imorse var det ännu värre!)

När vi lämnat på förskolan åkte vi till affären och köpte färska frallor och sen åt vi sen frukost med varm choklad jag och Axel. Han har studiedag även idag

Min design på vägghylla till övervåningen är på gång. Jag har köpt hyllplan och konsoler (på Ikea igår) vi ska få låna grannens sågmaskin och kapa några ställen på brädorna. Just nu klurar jag lite på färg. Jag vet precis vilken färg jag vill ha och även vilken typ av färg, nu måste jag bara skaffa den också.. Håller på och mailar lite med Norrgavel :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress