F R E D A G

Imorse tände vi ett av våra äggljus för första gången. Så litet och sött! Fick dom i julklapp av Mackes syster förra året.

Sen åkte jag och dom små till Ingelsta och handlade lite mat och annat smått och gått på hälsokostbutiken

Senare under eftermiddagen anlände Mattias med familj. Så nu är vi 4 vuxna, 4 barn och en hund i hushållet. Men det har varit otroligt lugnt! Hedvig och Lily var som två små ljus under middagen, Gustav och Livia har knappt gett ifrån sig ett endaste ljud och hunden ligger mest och sover.

Nu sover nästan alla barn, det är bara Hedvig kvar men hon sover nästintill här bredvid mig. Jag har tagit upp mobilen nu för att fördriva tiden och hålla mig vaken medans hon ligger och slumrar.

Köpte hummos-chips på hälsokostbutiken idag, ska spännande att prova sen 😋

Emmelie

Vet du vart ljusen är köpta ifrån?:)

Svar: Googlade fram dom, här är en länk, scrolla längre ner på sidan så kommer dom som är i exakt denna form

http://www.vitavera.se/category.html/ljusbringare-miljovanligt-varmeljus-giftfritt
Therese Öjebo

Anonym

Vet inte riktigt hur jag ska få fram länken

Emmelie

Okej tack för svar :-)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress