Ett litet infall

Jag möblerade om lite här på förmiddagen. Jag tycker att det blev till det bättre, energin känns skönare såhär!

Jag har dock bara ställt dit sakerna (kistan, bänken, golvblomman) så kanske att jag vill ändra lite på det sen. Eventuellt flytta in eller ut soffan lite också, vet inte än. Men det får vänta tills Macke är hemma och kan hjälpa till för soffan väger ju ton. Fick flytta den i typ 100 små etapper förut.

Jag tog ingen före-bild men hittade den här på bloggen:

Det här är just nu:

Mjukare och luftigare va?! Mera öppet, eller vad tycker ni? Om man flyttar fram soffan ytterligare lite så kan man ju ha skåp/hyllor på väggen under spegeln tex.

Lunch idag blev rester från i förrgår då jag lagade pasta med kantareller, salsiccia, lök, vitlök, rödvin och parmesan. Ser kanske inte så smakligt ut på bilden men är väldigt gott, receptet är från Maddes Nicke 👌🏼

Lindha

Vid första anblick tyckte jag inte om det, men sen när jag kollade en stund till så tyckte jag visst om det. Nu ser man hela fönstrena som släppper in fint ljus, och ja, som du säger mer luftigt. Kanske flytta ut soffan som sagt 😀👍🏼

Svar: Håller med!
Therese Öjebo

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress