Återköp

Gustav och jag åkte till Ikea imorse och lämnade tillbaka de 4 hyllplanen jag köpte i måndags. Tänkte nämligen om lite.
Så jag fick tillbaka 660kr för dom.

Sen åkte vi vidare till XL Bygg i Norrköping och fick hjälp där ute på virkelagret med att välja ut hyllplan i furu (det är ju gran) och få dom tillsågade i exakt dom storlekar jag ville ha. Det blev 4 hyllplan till övervåningen, 2 till hyllan bredvid altandörren i köket (varit missnöjd med dom hyllplanen sen dom kom upp, gillar dom inte alls) och ett extra hyllplan som blev över när vi sågade. Köpte till 2 ark med sandpapper och en kloss till det och allt som allt så betalade jag 146kr !

Jag fick alltså finare material, allt i den storlek jag önskade och dessutom extra hyllplan till kökshyllan och en till för en 4:e del av priset. Sparar mer än 500kr

Mannen som hjälpte mig med att såga och hämta virket får en dagens ros av mig! Det blev sån där "ge mig ett finger och jag tar hela handen"-situation haha!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress