So far so good
Hedvig sitter på "trappan" (jag kallar entreplattan för det, låter mycket mysigare) och äter kex och tittar på när hennes farfar vattnar gräsmattan, svärfar kommer nämligen komma hit i veckorna när Macke jobbar och vattna åt oss 👍🏼


Gustav ligger nöjd i sin vagn och somnar nog snart. 
Anonym

Hej! Jag halkade in här, sitter och kollar runt på bloggar gällande tomt/grovplanering av tomt. Vi börjar smått planera för framför allt gräs, får jag möjligen fråga hur mycket matjord ni behövde, på hur många kvadrat ca? Följdfrågan blir ju vad notan för matjorden blev?(om jag får lov att fråga som sagt! 🙈) Roligt att se hur andra gör, att få lite idéer! 😀👍

Svar: Jag vet faktiskt inga siffror på matjorden, men det var 2 lastbilslass iaf, ca 800 kvm tror jag, kanske 10-15 cm tjockt lager. Priset för jorden blev runt 7500-8000kr, fröna betalade vi 2500kr för 😊
Tessan

Anonym

Tack snälla för svaret! Bra att ha lite koll när man ska begära in offerter. Bara att sätta igång med den saken! 😀👍

Svar: Kör bara! 😉
Tessan

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress