Sen lunch


Vi skulle haft ett kompisarpar och deras son här på besök för en timma sedan men då deras pojke kräkts igårkväll så fick vi avboka. Dom trodde inte att det var magsjuka men det trodde inte vi heller när Hedvig spydde förra veckan, inte förrens Axel kräktes också så fick vi magsjuka bekräftat. Vågar inte riktigt chansa känner jag. Synd då det hade varit kul att träffa dom men vi bokar in en ny träff snart 💕 Om en timma så kommer Karin och David och deras 2 barn förbi på en titt på lilla Gustav, det är ju våra grannar 💓 

Hedvig är förkyld och har smittat ner Gustav tror jag, han har nyst och rosslat hela natten stackarn, ja det är ju synd om Hedvig också förstås. Just nu sover samtliga middag utom jag som passar på att sitta inne i badrummet och blogga innan jag ska ta tag i lite plock här hemma. Köksgolvet är FULLT av intorkade saftfläckar sedan alla barnen var här förra söndagen och fick dricka ur flaskor med sugrör som dom vände upponer förstås 😁 men dom struntar jag i, det kommer nya fläckar snart ändå 😜
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress