Run Away
Satte fröna i bilen och tog en sväng vid 12 för att få Hedvig att sova middag. Hon somnade 12:30 och sover fortfarande, 2 timmar snart. Måste väcka henne men ni vet talesättet "väck inte den Björn som sover"... Hon blir ju inte särskilt glad och trevlig om hon inte får sova klart.

Imorgon ska jag rymma hemifrån på kvällen och gå ut och äta på restaurang. Har varit nervös för det i en vecka nu! Höll på och ställa in det häromdagen men blev övertalad att följa med iaf. Gustav märker väl inte om jag är borta några timmar? Har pumpat ut två stora portioner med bröstmjölk och fryst in, ska pumpa ut en portion till så att det finns ifall det skulle krisa. 100 ml. per portion har jag räknat på, det borde väl vara tillräckligt?! BVC tyckte jag skulle räkna på 100ml iaf. Hoppas han tar flaska också bara! Annars får jag väl bara åka hem, jag är ju inte långt hemifrån.

Macke trodde att han skulle kunna åka från jobbet straxt efter kl.14:30 idag. Hoppas verkligen det för jag känner mig helt slut! En timmes vila skulle nog göra susen. Sen ser det ut som kriget här hemma men det finns ingen energi till att ta tag i det, men den kanske infinner sig senare.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress