Räddare i nöden
Har ätit för lite idag! Det blev bara en smörgås till frukost, sallad till lunch och soppa och 3 knäckemackor till middag. Thats it på hela dagen. Vi måste åka och handla!!

Jag känner mig helt utsvulten, så pass att jag typ inte kan äta, när hungern gått över så att det tar emot att äta.. Har ni känt så nån gång? 

Då är det tur att man har kexchoklad hemma! Då får jag i mig en hel del kalorier utan att behöva äta så stor mängd 👍🏼 Jag vill ju inte att mjölken ska sina!

Jag tappar alltså aptiten om jag blir för hungrig! Konstigt va?!
Anonym

Tycker det låter ganska mycket🙈 ok, vet inte vad du menar med sallad förstås eller om det var knäcke utan pålägg...kanske bara gröna blad i salladen och torra bröd men annars skulle jag va glad att kunna äta allt detta. Kan bara äta 1200 kcal om dagen om jag inte ska gå upp. Livet är orättvist😔 kanske skulle kunna äta mer om jag ammade förstås men kunde aldrig så det var bara att börja banta igen direkt😏 avis!!!! Söt familj du har förresten 💙

Svar: Det var pasta och kyckling i salladen så det var en riktigt matig sallad, knäckebröden hade jag två skivor skinka på varje. Men 1200 kcal om dagen bara?? Det är ju ingenting! Tack!❤️
Tessan

Ellie

Vad gott med kexchoklad ! Det ska jag äta typ 10 av när jag kommer hem i höst! ;)

Svar: Vi kan ha kexchoklad-frossa då!!!
Tessan

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress