L Ö R D A G
Huvudvärk idag också, snäppet värre än igår. Fick ta värktabletter igårkväll också och nu Treo dubbel dos på morgonen. 

Efter att jag fått vila 30 minuter ostört efter intaget av Treo så blev värken uthärdlig iaf och nu är den inte så farlig men jag känner fortfarande av den. 

Macke, Hedvig och Bosse har åkt iväg för att hämta utemöbler jag köpt på blocket, två grupper. Det ena är en grupp bestående av 3-sits soffa, 2 fåtöljer och ett bord, inklusive dynor. Det är blått men jag har planer på att eventuellt måla om det i nån annan färg, om jag orkar. Annars får det vara som det är. 

Sköna att sitta i och bra för barnen då en sån fåtölj inte välter om man står upp och lutar sig mot ryggstödet.

Sen har jag även köpt en rottinggrupp på ett bord och 5 stolar, glasskiva är jag inte så förtjust i, det är himla obehagligt att ställa ner ett glas på en glasskiva om det ligger minsta sand eller pollenkorn på 🙉 Så skivan byter jag nog ut mot nåt annat, nya dynor till stolarna ska jag köpa också. Det här setet vill jag ha ett stort parasoll över.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress