PUST
Nu mår jag bättre! Macke kom hem vid 18 och har nyss serverat mig knäckebröd och kaffe på soffan. Han hade även pratat med sin chef idag och kommer hädanefter jobba hemifrån på onsdagar (då H är ledig från förskolan).


Jag kan INTE FÖRSTÅ hur ensamstående föräldrar klarar sig???! Speciellt inte under graviditet!!! Dom borde få nån sorts utmärkelse och pris!! Och en stor summa pengar också! Vilka hjältar! 

Hedvig somnade sittandes upp i soffan vid ett oövervakat ögonblick när jag gick ner på entréplan för att hämta en blöja vid 17:30. Försökte lägga henne för att sova middag vid två tillfällen idag men gav upp rätt snabbt båda gångerna när hon krånglade. Jag klarar inte av att böka runt med henne i sängen då det trycker för mycket på kroppspulsådern. 

Så skönt att den här dagen snart är över! Veckovändar-dagen!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress