O N S D A G
Usch för denna dag! Uppe vid 6:30 med Hedvig, redan då kände jag mig tung i kroppen. 
 
Haft tyngdkänslan hela dagen, värk i bäckenet och resten av kroppen också. Att resa sig upp gör ont och kräver riktig ansträngning. Jag vaggar omkring när jag går och stapplar nästan.

Stackars Hedvig måste ju underhållas och det blir en hel del upp och ner i trappan, blöjbyten, toabesök (både för mig och Hedvig).

Hedvig har ändå lekt så väldigt bra idag, med lego i brorsans rum och leksakerna i sitt rum. Men nu ser det ju ut som om en bomb smällt, i hela huset! Jag kokade nudlar till lunch (vilket H älskar) sen blev det äpple och banan till mellis, nån middag orkar jag inte ens tänka på! Stackars Macke å komma hem till den här röran sen! Hedvig är inte ens påklädd, hon har bara ett par leggings på sig. Ute har solen strålat sedan lunch men jag skulle inte klara att trampa omkring där ute ihop med en 2.5-åring som kan få för sig vad som helst och lätt skulle kunna springa ifrån mig idag! 

Fy vad jag inte har nån lust att vara gravid längre just nu! 

Jag behöver ett varmt bad tror jag. Men jag måste vänta tills Macke kommer hem och tar Hedvig. Fast jag vet inte om jag klarar av att ligga i ett badkar med den här värken i hela kroppen. 😞 Skitdag! 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress