M Å N D A G
Imorse kom Macke iväg med barnen lite sent, dom åkte inte hemifrån förrens vid 8 ca. Jag var uppe och satte på kaffe och gav barnen frukost och flätade Hedvigs hår med Macke duschade. Sen gick jag och la mig i sängen igen när dom åkte mot dagis, skola och jobb. Hade småslumrat till lite när det plötsligt plingar till i ytterdörren, vi har ju sån "plingplong-funktion" när nån av dörrarna eller balkongdörrarna öppnas. Ja då kommer Macke hem 👏🏼 Han bestämde sig för att jobba hemifrån idag ist då klockan drog iväg så mycket. Så vi åt frukost ihop (typ för han sitter ju framför datorn samtidigt) sen gick jag och la mig i sängen igen medan Macke jobbar vidare framför datorn och ringer en massa samtal. Även fast han jobbar så känns det ändå som att man har sällskap, mysigt! Nu ligger jag i sängen med en skål med godis (blev lite kvar efter vår mellokväll) och läser bloggar och googlar på allt möjligt :) 

Skönt med måndag och ny vecka igen! Imorrn går vi in i vecka 35! 💕
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress