Hola!
Målaren var här 8:30 för att kolla lite på sprickor uppe vid taklisterna och för att räkna lite på hur mycket tapet dom ska beställa till Hedvigs och Axels rum då dom måste tapetseras om igen eftersom att golvlisterna släppt. 

Jag passade på att byta tapeten i Axels rum, har inte varit riktigt nöjd med den. MH står ju för tapeterna och den jag bytte till är samma märke och modell fast i annan färg bara så det blir ingen prisskillnad för dom alls. 

Den som sitter på väggen nu är Ferm living Harlequin i grönt, bild från Google:

Den jag bytt till är i grått ist, bilder från Google:



Jag tror den gör sig bättre och matchar mera med den gråa färgen som är där uppe i allrummet 👍🏼

När målaren åkt så åkte jag och fixade bryn och fransar (plocka och färga bryn och färga fransar). Nu är jag hemma igen men ska straxt iväg och kika på lite marksten.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress