Godkväll
Markus hade sovit riktigt dåligt inatt, vaknat och sedan legat vaken och tänkt på jobbrelaterade saker tills det var dags att gå upp. De timmarna han försökte sova så hade Hedvig bökat runt. Så han somnade här i soffan straxt efter kl.20. Han erbjöd sig faktiskt att åka till Ica Maxi innan och handla godis till mig då jag var så sugen men jag ville inte att han skulle åka när han var så trött! Tänk om han hade somnat bakom ratten eller krockat bara för att jag ville ha godis. Fy! 

Nu börjar jag bli riktigt shoppingsugen! Imorgon ska vi till Mio och kolla efter taklampa ju, längtar! Sen till blomsterhandeln och köpa blomjord och lecakulor. 

Sen är det som sagt lite som planerats att göras i helgen, nu är det ju inte lika brådskande då visningen blev framflyttad men jag vill få det gjort iaf! Det behöver rensas bland ytterkläder i hallen också! Nu har jag sån där städlust igen, så att jag längtar till morgondagen! Det är också så skönt på förmiddagarna för då mår kroppen som allra bäst! Jag får dock passa mig lite imorgon, så att jag inte tar ut mig för mycket under dagen för senare på kvällen kommer min lillebror Philip hit med sin flickvän på middag. Jag får lägga in en timmas vilostund nån gång mitt på dagen. 

Ska se klart Skavlan sen går jag och lägger mig.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress