F R E D A G
Hedvigs farmor och farfar var här idag och planterade ner trädet åt oss. Jag köpte trädet för pengar jag fått av dom i födelsedagspresent och nu har dom även planterat det åt oss 👏🏼 



Guld värt att få saker gjorda på dagarna när Macke jobbar, då får vi mera tid att ägna till att bara umgås på helgerna när Macke är ledig. Hedvig ville också hjälpa till och det fick hon såklart!

Sen var farmor och farfar barnvakt i 40 minuter medan jag åkte till Billbäcks och köpte gnagskydd, en Pelargon och en Lobelia och några krukor som ska vara till amplarna jag köpte från Ellos. Hann med en handling på Matöppet också.

Straxt efter att dom sedan åkt hem så kom mamma/mormor förbi och underhöll Gustav en stund medan jag åt lunch och sen delade vi på ett wienerbröd. Hon mår bättre nu. Efter alla undersökning så tror dom att det var ett gallstensanfall hon hade, skönt att det inte var nåt värre!

Bild på placering av silverträdet kommer 🍐 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress