☀️🎈
Sån seg lördag! Vi har försökt bjuda hit folk men det är för kort varsel. Men så fick jag en strålande idé! Vi packar ihop hela familjen och åker ut till Östra Husby och stannar över natten. Så får mamma och Igge vara barnvakt några timmar medan Macke och jag går till Frida (barndomsvän❤️) och Jimmy och tar ett glas vin eller drink (läs både och) barnfria 💥 och sen nån öl och umgänge med Mamma och Igge efter det, mysigt va?! Jag har ingen mjölk utpumpad så vi får köpa en tetra med mjölkersättning, Gustav överlever väl för det?! 

Med Hedvig hade jag sån prestige i att hon BARA skulle få bröstmjölk under första halvåret. Det har jag tänkt för G också men ersättning nån gång ibland när vi spontant och oplanerat kommer på något är inte hela världen. Tänk vad skönt att få ha händerna fria utan att veta att man måste turas om hela tiden. 

Så nu står Macke i duschen, jag ammar Gustav och Hedvig packar ner sina godnattsagor i en väska, sen ska jag bara packa allt annat så åker vi 😍
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress