B I R T H D A Y
Fikat hos kusin på förmiddagen, ätit lunch och blivit firad hos Mackes föräldrar på dagen, grillat kalkon och druckit rödvin med Macke, fick blombud hem från två av mina älsklingar, olivträd 😍 

Haft en toppendag och om jag har tur så fortsätter den en liten stund till med några klunkar rödvin till om Macke klarar att hålla sig vaken nu under läggningen med H (japp idag tappade vi rutinen pga Sverigematchen i EM) 

Axel fick en åktur med sin styvfarfar idag:

Hedvig fick åka 2-3 meter på uppfarten och in i garaget, lika glad var hon för det haha:


Fina olivträdet och även ett kort med fina ord från Fia och Alec 😆:


5 år kvar tills man fyller 40, då ska jag bjuda på en hejdundrande fest! 🎈 Hoppas tiden går fort!😉 

Tack till alla som grattat mig på sociala medier och här, det värmer i hjärtat ska ni veta!😘 
Anonym

Grattis på din dag! Kram Åsa K

Svar: Tack Åsa! 😘 Måste säga att du blivit som en vän nu, även om vi inte träffats än, förutom i Lindöhallen då när jag tyvärr missade dig, kram!
Tessan

Jenni

Men va, är det sant att du blir 35??? Trodde max 30 helt ärligt...! 😊

Svar: Tack, det var en fin present 😚👍🏼😂
Tessan

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress