Söndag
Var med Lisa och Jimmy förut på visning av den hustyp dom ska bygga, villa Ellagård. Fint hus men huset på visningen var inte så tilldragande. Inte enligt oss iaf. Tillval och material var inte alls vad jag gillar (smaken är som baken) och möbleringen (vilket man inte ska bry sig om egentligen) var lite konstig. Dom hade verkligen placerat stor soffa på ett sätt som fick vardagsrummet att kännas trångt, samma sak i köket där det stod (förutom en köks-ö) flera avlastningsbord och bänkar vilket också fick det att känns trångt. Rätt rörigt i hela huset också med saker överallt och ingen ordning direkt. Det drar ju ner känslan lite.



Efter visning fikade vi hemma hos oss och pratade lite om tillval och smarta tips och idéer. Sen kom Mamma och Igge (plastpappa) hit med Axel och fikade lite dom också. 

Nu sitter familjen på övervåningen och kollar på film och jag ligger nere i sängen och ska vila. Men det är så ensamt och tråkigt så jag tror att jag tar mig upp till dom andra ist snart.

Hedvig har ännu inte sovit middag idag så nu får vi försöka hålla henne vaken tills läggdags ikväll! 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress