Skit!
Förra veckan fick en nära vän till mig veta att fostret i hennes mage inte överlevt. Det var i vecka 7-8 nånting, dom hade gjort provrörsbefruktning. Idag fick jag besked att en annan vän som var gravid och bara var några veckor efter mig också mist sitt barn 😞 

Vi själva blev ju gravida på första försöket i juli månad men fick sedan ett tidigt missfall. Men bara 4 veckor senare var vi gravida igen så det hann inte ens komma nån mens emellan där. Man var ju extra orolig för missfall sen igen och är ju fortfarande orolig till viss del att nåt ska hända såklart! En nära väns syster fick ett missfall i vecka 10 när jag var i vecka 7. Man ska verkligen inte ta en graviditet för givet!!❤️

Tänker lite extra på min vän som nu miste sitt barn efter halva graviditeten! Önskar att man kunde göra någonting! 


Sara

Precis vad jag behövde läsa *skakar tänder* 😁😁

Anonym

Det ÄR vidrigt, hemskt och obeskrivligt svårt att vara med om. Vi har nu ett efterlängtat barn efter flera missfall och även sena sådan MA. Visste inte ens att MA existerade innan det drabbade oss. Önskar att ingen behövde gå igenom detta vidirga som det pratas för lite om.
Är dock själv, numer, levande bevis på att det kan gå vägen och man inte ska ge upp. Vet att detta aldrig kan trösta någon men ville ändå skriva.
Stor kram till alla som känner igen sig❤️

Svar: Tack för dina fina ord och för att du delade med dig! ❤️ Kramar
Tessan

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress